Påskafton ~

 
Hej på er! Just nu sitter jag på mitt golv med nymålade naglar, vintage mint med grafftiglitter över, och lyssnar på drängarna. Om en liten stund (läs: när mina naglar har torkat) ska jag städa mitt rum snabbt eftersom släkten kommer hit sen.

Ha en bra påsk allesammans! :)



Nathalie Tegelstam

sv; tack :)
nej jag vet inte riktigt, får se! själv då?
kram

Filippa

- tack!
Hoppas du får en bra påskafton!

marina

sv. Skönt att höra. :) Det är helt okej med mig.

Alice - foto & vardag ♥

Allt bra med dig idag? kram

Elin

sv: ja idag kommer mormor och farmor och farfar över till oss och äter påskmiddag :)! självdå? :)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D
härligt att höra :D

Nathalie

Sv: härligt! Allt är toppen :)

Sicktwisted - Moa

Sv; haha ja en liten stund till blev det :)

Kram på dig och glad påsk!

Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Händer ikväll då? :)

Anonym

Sv: jo det är superbra! Några planer inför påsk? :)

F E L I C I A

sv: japp! allt är sjukt bra faktiskt. hur äre med dig? :) go och gla påsk

linnéa ★

sv; kul ändå
hoppas du får en trevlig påsk! :)
kram!

Lalitta & Ivy

Allt bra?

Lalitta & Ivy

Allt bra?

benedit ♥

glad påsk! :)

sv; haha okej, jag kom nyss hem :)
allt bra idag? kram

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

sv: detsamma! <3

Marika

Sv: Härligt!

Maolion

Glad Påsk! Haft en bra påskafton? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: