Sjuk chey äter äcklig glass ~



Känner mig sjukare än sjukast. Frös jättemycket förut, trots att det var 23 grader varmt. Hostar och är snuvig så vet inte riktigt hur det blir med skolan imorgon. Blev jättesugen på glass så jag stack iväg för att köpa, tänkte att jag för en gång skull skulle prova något nytt. Tror ni att den var god? Njae, inte sådär asgod. Så nu får jag sitta här och äta en sisådär god glass och tycka synd om mig själv. Inte har jag fått något vettigt gjort heller. Bra livet känns helt plötsligt!



d r u n k n i g h t ▲'

sv. ja som du ser på rubriken på inlägget du kommenterade så står det ''bästa helgen på länge'' så vad tror du själv..? :p

isabelle

Kika gärna in på min blogg, kommentera jättegärna :) krammmiss

Victoria

Var gärna med & tävla i veckans blogg hos mig!

http://victoriahavelid.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html

Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer!

Sara | T I G E R

sv: jag har städat och haft hemmaspa haha..
Krya :)

lina

oj, hoppas att din dag blir bättre imorgon:)

Lalitta

sv: hoppas du mår bättre!

Japp, sj?

Lalitta

sv: hoppas du mår bättre!

Japp, sj?

Jeanette

sv: Ja, det var den verkligen :) Jag måste också försöka hitta någon klänning till studenten snart.

sara

åh vad gott :D

Annster

:)

angelica

Sv: Oj, vad tråkigt, krya på dig :)

† V I K T O R I A †

Krya på dig!!

svea ~ maviedesvea ★

VAR GÄRNA MED I NÅGON AV MINA TÄVLINGAR, ELLER VARFÖR INTE BÅDA?
-ledsen om du inte gillar sånnahära kommentarer..


FINN 1 FEL - ALLA SOM GISSAR RÄTT FÅR EN LÄNKNING!
http://maviedesvea.blogg.se/2013/march/finn-1-fel-2.html#comment

HELGENS BLOGG - AVSLUTAS IMORGON, TISDAG
http://maviedesvea.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-vinnaren-ny-omgang.html#comment

M A T I L D A ♥

sv. ja verkligen ! :D

Märta Dahlström

Åh, vill också ha glass! Synd att jag inte fr gå ut bara! :o
Krya på dej !

Michaela Magnusson

- Åhh tråkigt! Du får ta och krya på dig!

liborius

krya på dig!

Emelie Bohlin♥

Sv: Med mig är de bara bra , ser att du är sjuk så du får krya på dig :)

Elin Eriksson Pauna

sv; haha jaha! Hoppas ni får en bra resa då :) !

Mikxki

Krya på dig :)

molz

Fy den är så äcklig haha..

alice

verkligen :D

Maria

sv: jo man har ju det. visst skulle det vara najs ibland att vara bra på allt, men rätt tråkigt också att aldrig behöva kämpa för något, och inte behöva lära sej nåt liksom ^^
Oj, vad är det för utbildning som kräver så mycket matte? :O
Men hoppas du fixar den matten då, du får kämpa på (:

Jo, det är väl träning, men känns inte alltid som det. Åker ju inte för att träna utan för att det är kul, och liksom åka nedför en backe, oftast i hopp och sånt där, känns inte som att det är så mycket träning ibland ^^

My

Hoppas du får en bra dag!

felicia

Den smaken har jag inte testat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: