Sjuk ~


Hej kära människor där ute. Jag är fortfarande sjuk, har ont överallt och är snuvigare är en naken man i en skog full av snö. Därför är jag inte i skolan och kommer inte åka dit imorgon heller. Hoppas väl på att bli frisk snart så att jag kan åka en sväng till skolan på onsdag även fast det skulle kännas rätt onödigt.



Madeleine

Haha så sjukt! :-)

Fannie

Det var det! ;) kram

eemelielinneea † FOTO

SV: tack så himla mycket!!

Jag har haft en bra dag, hur har din varit?

Fannie

Haha ja men precis! nejdå den blir skitsnygg :)

Marika

Sv: aha, okej. Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag plugga och träna. Vad ska du göra imorgon? :)

Amanda Westberg

Sv; Okej, då vet jag!

Hahah, dör åt bilden..

Sara Ekman

krya!

Manar

sv; Pretty little liars, the vampire diaries och gossio girl :)

Fannie

Tack! :D
haha ja ;)

Michaela Magnusson

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Malin

sv; tack! har sportlov så jag ska vara med kompisar och bara ta det lugnt i veckan! du då?:)

Julia Wisniewska

svar: Jag mår skit bra!
Vad gör dudå? KRAM :D

Amanda Westberg

Sv; Har den helt ärligt som skärmsläckare nu, hahah...

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Krya på dig!

Fannie

ha en bra kväll du :)

Amanda Westberg

Sv; Haha, afan :D

Michaela Magnusson

- haha tycker inte man ska få ont i magen av att skratta ^^ haha

Amanda Westberg

Sv; ska bara chilla, dudå? :)

Fannie

haha tack :)

Michaela Magnusson

- haha jaa ^^

Bettish ♛

Sv: Aa haha :D Allt bra?

Isabella

Hallåå där bloggaren! Jag lottar just nu ut valfri produkt från HolyCosy.com! Det bara skriker mode, delta om mode intresserar dig!

Emmy

HAHAHAHA bilden.... Krya på dig dock :)

sv;
Skönt att höra!

Jaa ska på ett/två kalas denna helg :) Är rätt många som fyller denna vecka hahah, men jättetrevligt ska det bli! Själv då? :D

Carro - en emo/scene bloggerska

Haha så bra xD Krya på dig :) Kramisar Carro

♫♪ sandra T

haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: