Solnedgång ~

solnedgången ikväll.
 
Hej på er! Sitter just nu i min säng och kikar runt lite. Har inga planer för kvällen så vi får väl se vad jag hittar på.
Har iallafall skrivit klart projektrapporten en sista gång och skickat in, så nu är den klar för alltid. Ska bli så skönt att slippa tänka på den något mer och det allra sista vi gör i projektkursen är en föreläsning men den är inte förrän i slutet av mars.

Ska ni hitta på något kul ikväll?



Cajsa Lindahl

eller hur!? :D jag hade tur sa hon i kassana tt jag fick den för 10 kr bara..:P de hade något fel i deras system att vissa saker hamnade på rea fast de inte skulle de men man får det för reapriset också, de gör inte om det.. ^^

Mickis

Fin bild!

Ida

sv; Tack! Ja, känner lite samma sak faktiskt;)

Diana♥

Sv; Tack, mina dröm rum! :D

Haft en bra fredag?

Olivia Magnusson

vackert :D

sv: ohja,det var underbart gott :D
kramis♥

Olivia Magnusson

sv: åh tusen tack,det glädjer mig att höra!
kramisar♥

Anonym

sv: tack! :)
fin bild!

Svar: Tack :)
Kimmey :)





Thea

Fin blogg, kolla gärna in min!
Kram :)

Inga-Linn

Sv: Tack detsamma:)

ida|foto

tack så mycket :)

Linnéa

Hihi, jodå, jag klickade hem klänningen <3

Annster

Fin bild :)

FlizanLizan

sv: på lördag ska jag hjälpa min morbror att flytta och sen ska jag fira en vän som fyller 20 och på söndag ska jag fira en vän till familjen :P sj då? :)

Sara Ekman

fint :)

Natalie

Vad skönt, får se om jag ändrar uppfattning om att läsa efter denna!

Jättefin bild :)

Rhoda Alemayehu W Michael

- pll är bäst! bloglovinbyte?

Manar

Härlig bild! Hur har din Fredag varit? :D
kram

Amanda Westberg

Sv; Jadå, själv?

Felicia

Sv: Tack så mycket! :D

elin

Sv: Tack så mycket! :D

Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilken fin bild. :)

jennifer

sv: är det verkligen! du måste testa!:)

elin stridh

great :D

Linda

Jag är glad över att jag inte har en iphone. Har det blivit så knasit för dig någon gång? Det var en fin bild.

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- tack snälla! :D

Mickis

sv: Det är bra med mig, sj? :)

△ ida.

så fint!
sv; tack så mycket! c:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: