Teori ~

En helt neutral tjej utan en enda piercing i ansiktet. Känner mig lite sådär smått naken, haha!

Hej på er! Om en liten stund ska jag sätta mig med näsan i körkortsböckerna. Det är bland det tråkigaste jag vet att plugga teori men det är tyvärr sånt man måste göra.. Får se om jag pluggar någon matte idag eller jag sparar den till imorgon. höhö

Är det någon som ska göra något roligare än mig idag? :)
 



Linnéa

Jodå, haft en finfin lördag so far... shoppingtur med mamma <3 själv?

My

SV: Det är väldigt bra med mig! (:

† iris

du har kanske skrivit om detta förut, eller så vill du int alls svara, men på vilket gymnasium går du på? :)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Härligt, det är bra med mig också:) Vad gör du?
kram

ELSA

Svar: Jadå super bra! Har du haft en bra dag då? :))

Vendela Nilsson

Hej va fin blogg! Vad har du för dig? :D

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Jag ska städa..


Tack:)

Malva Nyström

- ja, det var det verkligen! :D
allt bra?

Natalie

Att läsa böcker!

Så lite så :)

Marika

Hej, allt bra? :)

Sara Ekman

Jag jobbar och ikväll blir det bio :) sj?

benedit ♥

haha söt!

sv; härligt, min dag var också bra :) vad gör du?
kram

emelie andersson

sv: jadå min dag har varit bra, hur har din dag varit då? :)

Hannahlinnea

Fin blogg!

Olivia Magnusson

Själv har jag bakat hela dagen och ska snart sätta mig med pluggböckerna (har 6 prov på 2 veckor nu..) Så det är bara att bita ihop :D
kramis♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: