🐒 @ universeum

4 bilder frÄn praktiken pÄ Universeum, tagna med min iphone dÀrav den dÄliga kvalitén ~



Ida

sv; Tack! Ja sÄ Àr det ju, jag skulle vilja besöka alla lÀnder i hela vÀrlden haha;)

Vendela Nilsson

sv. jag gör ej mycket. hÀnder ikvÀll? :D

Alice - bilderbyalice

Ähh vad hÀrliga bilder!

Elin

Sv: HÀrligt, min gÄrdag var jÀttebra, din dÄ? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; ja visst Àr dom snygga :) Gillar nellys klÀnningar!

Olivia

fin blogg, allt bra? ;D

Julia

sv: tack!

fin blogg förresten! :)

Sara Ekman

Hansel & Gretel Witch Hunters :)

Maria

sv: hehe okej, jag har alltid haft rÀtt lÀtt för matte, troligen dÀrför jag gillar det ^^ B & C var dock svÄrare, sÄ mycket regler och formler, och mindre logik :/
haha men trÀna kan vÀl vara kul? :) Vad trÀnar du?

Emilia

Svar: hihi japp, det Àr det :)

My

SV: Det tror jag inte, sjÀlv? (:

Vendela Nilsson

sv. ja jag ska kolla mello. sj? :)

emelie andersson

sv: jag ska bara ta det lugnt, ringa en kompis och kolla mello med lite folk :) sjdÄ? :D

Molly

Sv: Det Àr bara bra! Vad har du gjort idag?

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: tack!
okej, jag svarar pÄ kommentarer:) hÀnder ikvÀll?

Emilia

Svar: ja, min dag har varit riktigt bra :) hur har din dag varit dÄ?

Olivia

sv: jo det Àr bra med mig med!

Nathalie Tegelstam

Sv; ja gud ja :)

ELSA

Svar: Min dag har varit superbra! Hur har din varit dÄ? :)

Sofia

ha,ha va söta :-D

F E L I C I A

sv: tackar! :) fin blogg du har.

Natalie Salazar

vad gÄr du för linje?

Maria

sv: aa dÄ förstÄr jag :/ jag har alltid haft svÄrt för engelska, dÀrför har jag inte gillat det.
oj, varför ska du lÀsa sÄ mycket matte? (:

okej lÄter kul :)
aarÄ lite, men gymmar inte. Har trÀningscykel, boxningssÀck och pull-up-stÄng hemma, sÄ trÀnar lite sÄ, ute och springer ibland, dock inte nu i vinter.
Och sÄ Äker jag ju mycket skidor, men vet inte riktigt hur mycket trÀning det Àr (:

Elin

allt bra?

Aili

Grymma bilder! :)

Ida

Gud vad cool, vad Àr det för djur?:)

Sv: Hihi, jodÄ bara bra sj?

Emelie Petersson

Åh, det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt dĂ€r!

Jackie - drömmen om att bli författare och SM i agility

vad roligt med praktik bland djur!!
Vad ska du göra ikvÀll? AnmÀl dig gÀrna till veckans blogg dÀr du har chansen att fÄ massor av nya besökare + en rolig vinst!

Julia

Åh va söta! :D


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: