Vart tog tiden vägen? ~

 Gick upp vid 10 idag, fixade frukost. Skrev loggboken på datorn och skickade in.
Kikade på senaste avsnitten av PLL och kollade lite lediga jobb.
Klockan? Över 16. Vart tog den här dagen vägen?
Inga rutiner, ingenting. Skärpning nu!
Om en stund ska jag plugga
lite matte tänkte
jag.



J O Y ▲

sv: Åh, vad för piercingar? :D

Linnéa

Åh, jag undrar detsamma?! Tiden bara rinner iväg...

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Absolut:)

LinnJ

- ja det har jag , du? :))

Jennifer

Bra blogg!!! //Jennifer

liborius

hatar när tiden går för fort, haha!

Jackie

Nu är vinnaren av veckans blogg dragen. Klockan 18.00 kommer inlägget upp med en presentation av vinnarbloggen. Kika in om det är just DU som har vunnit!

benedit ♥

hahaha ^^

sv; ja, haha.. :s
härligt, min dag var helt okej! :) vad gör du?
kram

J O Y ▲

sv: Åh septum och snakebites är så snyggt!
Hade det förut hihi. :}

Fanny ✞

Klockren bild!
SV: Okey, hihi :D

johanna

fin blogg! vad har hänt idag då? :)

Elin

allt bra?

Julia - Fotograf i Skåne.

Tja, om du gillar tävlingar så har jag en just nu! Du har chans att vinna
ett valfritt Iphoneskal. Låter det intressant? Läs mer om det och
anmäl dig gärna, här: http://juliasphotography.blogg.se/2013/march/ny-tavling.html#comment
Kram!

BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅNA HÄR KOMMENTARER.

Michaela Magnusson

- Så bra :D

F E L I C I A

sv: aha gud så gött! haft en bra dag annars :)

Nathalie Tegelstam

Sv; ja jag veeet, vill se avsnittet nu! Så tråkigt att det var uppehåll en vecka :(

M A T I L D A ♥

sv. idag har jag faktiskt varit och shoppat med en kompis, du då? :D
KRAM

Nathalie

Sv: hihi tack (: allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: