Stanis ~

Söt liten plutt :*

Hejsan! :) Har varit inne i stan en sväng med Elle. Vi har varit på bokjakt, utan någon lyckad framgång, och köpt lite annat smått och gott. Nu när vi kom hem så testade jag alla tänkbara plagg som jag egentligen skulle provat igår, men jag orkade inte. haha Nu har jag sållat bort en hel del så nu ska jag bara bestämma mig vad som ska med och inte med. Sådär lagom bra. Måste städa på mitt rum idag också och så ska jag vara chaffis åt syster ikväll. Jaja, får väl sätta fart nu. hihi :)



Kaffehörnan

Vad roligt sätt på skylten taxi på väg haha

☆ellen☆

Så sööt! :3
- Eller hur? :D

Anneli

Sv:Åh tack så jätte mycket!:D

Celine

- Jo jag ska träffa min bästa kompis & stanna i byn med honom ikväll & på söndag! Imorgon ska jag & några kompisar titta på Eurovision tillsammans :D Du?

benedit ♥

gud så söt!<3

sv; okej, jag var i skolan och sen på stan igår :)
allt bra? kram

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; åh tack så himla mycket! blir så glad <3 jag kan lägga upp hur man gör om du vill :)

♫♪ sandra

söt!

Sarah Persson

Den luktar så gott! :)

Elin

ser tv, vad gör du ikväll?

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jo men kanske inte andra, tänkte ifall du typ skulle vilja läsa om det men okej :)

FEENIA

Åh vad söt :3

Isabella Werecki Lycknert

Fin blogg, allt bra idag?♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: