Konsten att vara vaken hela natten ~

Gammaaaal bild, från typ 2008 eller ngt. :)
 
Sitter hemma nu, har skjutsat in syster till staden där hon ska träffa några jobbarkompisar. Ska hämta henne sen ikväll/natt, så nu gäller det att hålla sig vaken.. höhö
Men jag har lite att göra så jag ska nog kunna underhålla mig ett bra tag iallafall :)

Vad ska ni göra ikväll?



boosse

Hoppas på att tvd finns att se på ikväll. Har inte kollat än. Är det inte sista avsnittet för säsongen?!

Svar: Jo.. och jag har missat typ 5-6 avsnitt. Så schhhh!!
Kimmey :)





Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; jo det är jättenice att få gratisgrejer ju! :D

Malin "Pinkpiercing" Johansson

*svar:* Tack så mkt :D

Malin

Kul bild :)

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv; ingen orsak :) allt bra med dig? Kram

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :)

Johanna ♥

sv: Åh vad kul, avis :)
Ja bara vänner tror jag ^^

Bettish ♛

Sv; Helt okej med mig. :)

Isabella Werecki Lycknert

Svar: Härligt! Jodå, det är bara bra! ♥

bella

visst är hon! :)
okeej, härligt! :)

Boosse

såg det precis :( hur snabb var inte du? fattar inte att catherine dödar stefan!!!!!

Svar: Jag är superdupersnabb såklart! Näe, precis. Du.. Hade hon dödat honom hade det stått över hela facebook så det tror jag inte :)
Kimmey :)





Elin

se tv, haft en bra dag?

Cajsa Lindahl

Haft dig en bra dag då? :)

♕ ‏I S A B E L L A W L ♕ ‏

Igår kväll var jag faktiskt med kompisar en sväng runt stan!
Det är så varmt ute nu så man får passa på!

Allt bra? ♥

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack så mycket snälla!! :)
Tack, hoppas din dag blir bra den också!

benedit ♥

sv; härligt, det är toppen med mig :) vad gör du?
kram

Tuuli Elmgren

Sv; :D

Nathalie Tegelstam

- igår kväll jobbade jag och hade tjejmiddag, dudå? :)

Anonym

ja;) tack desamma:)

Boosse

nä jag vet mohahahahah

Svar: vad bra att du vet. för det gör inte jag. haha
Kimmey :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: