Mamma, dags att vakna! ~


haha, såå söta!

Godmorgon på er! Hoppas ni sovit gott! Det har iallafall jag gjort. Nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma ska vakna så att vi kan äta frukost tillsammans. Lite sådär lagom kul. haha :)

Idag ska jag fortsätta att prova kläder och packa. En sådär lagom tråkig fredag, med andra ord.



Nathalie Tegelstam

vad söta :)
- Tack så mycket!

Bella

Hur mår du da? :)

MADDISENJ.SE

haha sjukt sött!

Alexics

Reply: Tack så mycket!

Åh dom var jättesöta ju haha :D

Momlin

Sv: Taaack! :D

Cajsa

allt bra med dig idag? :)

Ca

jo då...lite seg i kroppen och less på att inte kunna ta på mig vad jag vill på morgonen just nu så ska streaka och ta på mig en klänning över baskläderna för scenen...xD hehehe.. :P

Ca

hehe nån måtta får det vara...xD hehehe..:P Det är så fint väder ute och jag tänker inte mista ännu en sol för att jag måste ha mjukisar över min scenbas för att inte skämmas. nää...let your legs be free today!

Wilma

Sv; Ja allt är bara bra! Själv? :)

Ca

äre dåligt väder hos dig?:( det va ju inge bra..

Ca

ångrade mig...får ta klänningen till utgången på söndag istället...kände mig nästan lite för fin..^^

Elin

Sv: Tack så mkt :)

Ca

hehe jo men jag pallar inte..xD lika bra att bara ha scenkläderna och lite mjukis ovanpå..^^ skasticka snart..

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Men åh vad söta. :D

SVAR: Tack så mycket. :D

Märta Dahlström

HAHA nej vad söta :D
Hur många hamstrar har du ? :D

bella

skönt, jo det är fint, självda? :)

julia johansson

SV: Visst är den! :)

isabelle - hälsa & träning

Vinn en Nikon-kamera i valfri färg, filmar i HD och har 20 megapixlar = en väldigt bra kamera!

Enkla tävlingsregler, så in och delta nu innan det är försent!

http://fitnessbyisabelle.shapemeup.se/2013/05/15/tavling-vinn-en-digitalkamera-nikon-coolpix-s3500/


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: