Att inte ha ett skrivbord ~

 
Hej! Jag gillar inte att inte ha ett skrivbord i mitt rum, för det gör att jag ligger i sängen när jag sitter/ligger vid datorn. Då blir man så lat för det är så skönt så då orkar man inte göra något resten av dagen sen. Brukar även bli så trött, så det är inte helt ovanligt att jag somnar = svårt att sova på kvällen.

Men jag ska inte bli långvarig här nu, ska iväg och träna på nyöppnade Sportlife senare. Ska även städa på mitt rum och sånt där. Fast det tar ju inte hela dan. haha

Ska ni göra något roligt idag?



Linnéa

Ja, verkligen fin ;)

julia persson

jätte fin blogg! :D

Elina

Tack så mycket!
Jättefin blogg! :)

FlizanLizan

sv: ja eller hur :D

emilia

Hej, älskar din blogg :) Super söta hamstrar <3

Ping Lowhngren

Idag blire nog lite plugg o sen fika med en kompis ;)

mickis

veckans blogg är dragen kolla ifall du vann

Emma

Svar: Tusen tack! :)

Elisabet

Ska bowla snart :3

SARAH CARLSTEN

Hoppas du haft en bra helg! :D

Celine

- Tack så mycket! :)

Ronja Berg

Sv; JAAA! Hur söta som helst!!

Josefine Anerland

Har inte haft skrivbord på superlänge haha.. Kan sakna det ibland men mest för att det ibland är mycket skönare att sitta vid typ en stationär dator vid ett skrivbord istället för en laptop i sängen.. Man sitter oftast så knäppt med benen, ryggen osv!

Himeko

SV: Okej, kul! Jag har städat bland mitt smink, tränat yoga och gjort smoothie :)

Evelina Åberg

Nu har jag presenterat vinnarna i min tävling, gå in och se om du vann!
Kram :)
http://evelinaelisabeth.blogg.se/2013/november/vinnarna-av-de-5-presentkorten.html#comment

M A T I L D A ♥

Hoppas du har haft en fin helg! :)

Emma

Dagen har spenderats med plugg och kommer fortsätta med plugg... Men, men det är bara att gilla läget! :)

emma

superfin bild!
sv: denna söndag har jag mest tittat på glee men även hunnit med lite plugg! (y)

ViktoriaCaroline

Haha jaså :P

veronica eriksson

Duktig du är som tränar, hoppas det går bra! :)

hanna

vilka cool bild :D

Amanda Persson

söt bild , idag har jag inte gjort någonting, bara varit hemma och haft pyjamas hela dagen, skönt det med! :p

Jojo

Fin blogg!

benedit ♥

kul att träna! :)

sv; hihi visst var han :)

amanda

söt bild :D

Felicia

Superfin bild! :D

Josäfin Andersson

åh ball bild! Skulle vara supersnyggt som tröja eller mobilskal :D

bookofems.blogg.se

snygg bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: