Bio ~

 
Hej! Nu bär det av mot bion med mamma, Morgan & Ellinor.
Gissa vem som är mest excited?
Har läst böckerna och fullkomligt älskar dom, så nu är det bäst att jag inte blir besviken va?

Update: Åh, dog. Jag vill se filmen om och om igen. Tårarna bara rann, från början till slut. Jag blev inte besviken någonstans, den var ungefär som i mitt huvud. Åh så braaa!



Ebba Axelsson

Hoppas ni har det mysigt på bion! Kram

Linnéa

Jag MÅSTE se den <3

malin

du blir inte besviken :D

LORISSA LOVEBOMB

Åh jag älskar också böckerna, särskilt ettan och trean :D

Carruuu

åååh var den bra!!?!? har ni bio i skara eller måste ni åka hit? :p

Ping Lowhngren

Oh beräättta sen hur den va!^^

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du också gillade filmen:)

Felicia D

fin blogg!

Julia

Åhhh du måste berätta sen om den är värd att se! :,)
sv: Ja jätte elakt:(( grupptryck på högsta nivå!

ViktoriaCaroline

Ja verkligen :)

Amanda [SPONTAN]

Härligt att du tyckte den var bra :)

Josefine Anerland

Åh vill också se!

LIENE

sv: Kul du tycker det :)
KRAM!

Amanda Persson

å vad kul med bio! :D

veronica eriksson

Gud vad kul! Vill också se den på bio! :)

amanda

du har väl inte missat min märkesbloppis`? är det något speciellt du söker? säg till!

Hanna

Den där filmen är verkligen så bra!! Jag såg premiären av den och var så excited både före och efter :)
Sv: Har inte hört talas om dom men ska kolla på de :)

Nelly

Kan bara hålla med dej - så jäkla grym! :D

emma

åh vad roligt med en superbra film!
vad ska du hitta på idag? :)

Jojo

den var sjukt bra!

Olivia Gustavsson

åh jag vill oxå se den!!

Elin ' :3

åh va spännande!

Emilia

Ja, filmen är superduperbra! Nästan precis lika bra som boken! :D

Pauline

den var verkligen bra :)

MATILDA

åh måste se den!

Emelie T

Åh den vill jag också se! Den första var så bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: