Byta däck ~

 
Godmorgon på er! Här är vi uppe med tuppen, trots att jag är ledig idag.
Bilarna ska in och bytas däck på, så jag måste med in till stan för att kunna köra en bil hem.
Himla tur för dom här hemma att jag har mig som kan köra en bil, helt lagligt.
Så roligt har jag det, en torsdagsmorgon.

och TACK! Jag tror att era fina krya-på-dig-kommenterar igår gjorde susen.
Idag mår jag mycket bättre!



Kaffehörnan

Vad skönt du mår bättre

angelica

ha en bra dag!

Olivia Magnusson

såå skönt att må bättre nu :D

sv: hihi, taack :D
kramis♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tur att de har dig:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Det blir the Hungergames.

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ja men visst är hon underbaaar? <3 <3 <3

amanda

skönt att vara ledig!

Josefine Anerland

Diggar högra bilen, är det er/din?

Nicolina

Sv. Ja, verkligen :)

HJJONSSON

Sv. Ja, det VAR gott! :D

Elin'

haha jaha! jag får väl se vad jag tycker att det luktar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: