Ett år ~

Idag är min sista dag här på jorden som 18åring. Imorgon blir jag ett år äldre.
När jag satt på bussen idag så kom jag och tänka på det här; Varje nyår så gör alla en sammanfattning av alla roliga saker man gjort under året. Det är precis vad jag har gjort, här är min sammanfattning av vad jag har gjort under mitt år som 18. Imorgon börjar ett nytt kapitel, kapitel 19. Då har vi ett år på oss att se vad som händer i detta kapitel.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 



Amanda [SPONTAN]

Ser ut som att du hade ett bra år som 18 :) Grattis i förskott, du fyller ju år på bästa datumet! Råkar nämligen också fylla år imorgon ;)

Fanny

Grattis i förskott! :)

Julia

Vilket år du haft :) brukar inget gilla tatueringar men de där va skitfina!

amanda

fina bilder :)

Emmy

Åååh vad kul, grattis i förskott! Underbara bilder från din tid som 18-åring!!! :D

Linnéa

Ett händelserikt år <3

GRATTIS såååå mycket i förväg :)

malin

gud så underbara bilder :D och grattis i förväg :D

linah

oj, trodde du var yngre xd

Mamsen

Vilka underbara bilder :)





Boosse

Du har hunnit med så mycket. Men en sak har du glömt! Din giraff!!!!

Hoppas att ni har det mysigt ikväll och att tårtan var god :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: