Första dagen i mitt nya liv ~

 
Hej på er! Min födelsedag har varit riktigt bra!
Den har varit väldigt lugn och skön. Har nästan hela dagen bakat en tårta som ska vara tills imorgon när mina kära vänner kommer hit från några av alla Sveriges hörn.

Lunchade även med mina fina vän Erica idag, innan jag åkte hem för att baka den fantastiska tårtan (som förövrig inte är klar på bilden.). Nu hoppas jag verkligen att den är lika god som den ser ut! :) Tänkte att jag lägger upp bilder och sånt i en inlägg senare. För nu ska jag strax sova, imorgon ska jag kila iväg till skolan för en matteförläsning mellan 13 och 15.

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon!



VICTORIA

Gott!

malin

gud så gott!!

Esmeralda

åh vad gott :D

Sofia - Lever drömmen i LA

åh gott!

Julia

men gott:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: