God (död) morgon ~

 
Sitter just på bussen påväg till skolan. Är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Har ju varit ledig i typ en veckas tid = inte gått upp före 11.

Idag står Kemi och Matte på schemat, kul säger jag. (eller inte)

Vad ska ni göra idag?



Anonym

fin bild :D





♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja men eller hur:/ Sen tycker jag att blogg.se's kundtjänst är väldigt dåligt, dom tar inte emot kritik eller lyssnar på vad vi bloggare påpekar här osv:/

MATILDA

bra bildcitat :)

MATILDA

bra bildcitat :)

lina

så fin bild.)

Emma

Superfin bild! :)
Svar: Tack snälla!

Olivia Magnusson

Åh så fin bild :D

sv: taack :D
kramis ♥

ViktoriaCaroline

Vilket program använder du för att få runda kanter på dina bilder? :)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Superfin bild:)

sv: tusen tack!:) kramisar♥

frida

Idag ska vi bara ta det lugnt..försöka gå igenom tvättberget här hemma:)

Carruuu

låter inge vidare med matte o kemi ;-) söt bild i alla fall!

malin

Men skönt iaf med bara två lektioner? :)

Matilda 17 år och rullstolsburen

Fin bild! Har du tagit den själv?

Jag ska till skolan och sen färga håret. c:

angelica

Usch då låter inte så himla kul men jag hoppas din dag blir bra trots allt! :)

Hanna

Hoppas du lyckas hålla dig vaken! :)

ViktoriaCaroline

Okej, tack så mycket för tipset :)

Linda

vacker bild

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

sv: thanks ^V^

jossan

Usch så jobbigt det är att behöva gå upp tidigt när man inte behövt det på ett tag :/

sv: Ja, lite mysigt är det!
Jasså, kom det nån snö?:) Förlåt för sent svar!

Linnéa

Vacker bild <3

Melody Moonchild

Fin bild! :)

Sv. Verkligen! Dock hade jag aldrig velat traska omkring i den arenan, haha! :s

Hanna

Så fin bild!

SV: Haha :P Har gått på den jättemånga gånger ;)
Ja, jag får hoppas att jag kommer iväg någon gång!

Kram!

Amanda

Jag var också helt död imorse när jag åkte till skolan haha

amanda

vilken fin bild :D

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfin bild:D

Sofie

Så fin bild och håller verkligen med om citatet! :)
Idag har jag bara varit i skolan hela dagen... :/ :P

Josäfin Andersson

Nej usrh, har du bara kemi och matte en dag!? vad hemskt! haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: