Konstig dröm ~


Godmorgon! Hoppas att ni sovit gott, jag vaknade en gång i natt efter att ha drömt världens konstigaste dröm. Skulle bli ihjälgasad och uppbränd, så tvingades gå in i en mörk dimma och sen hoppa in i en ugn. Det läskigaste va att jag inte "dog", för trots att jag var aska så kunde jag fortfarande känna och tänka. Skumt. 

Ska alldeles strax börja göra mig iordning, går samma tider som igår (13:15-17:00). 

Vad har ni för er idag?



Olivia Magnusson

såå läskigt att ha sånna drömmar..

sv: åh tack :D
kramis♥

annie

sv; tack!
haha söt bild

Milina Salihodzic

Hahah!

Jennifer

you made my day, ahah :D

Varit hemma ifrån skolan, för mitt öra tar kol på mig. Hoppas du haft en bra torsdag hitills. :)

malin

HAHAH xD

Angelica

Haha, rolig bild & stämmer nog för många :)
Jag är ledig idag & imorgon så ska nog bara slappa & städa lite :)

Angelica

Haha, rolig bild & stämmer nog för många :)
Jag är ledig idag & imorgon så ska nog bara slappa & städa lite :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

SV: hehe åh tack! :)

Emmy

Scary dröm alltså :(

sv,
Åh tackar så innerligt hihi! Det var verkligen jättefint ute :D

M A T I L D A ♥

haha bilden, så sann ;D

sommarblom.blogg.se

sv: Yes!

Emmy

sv;
Vad kul att du tycker det hihihi :D

Michelle

Håller med bilden hahaha! :)

sv. Ja, och så enkelt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: