Kvällen i bilder ~



Bilderna är tagna med min fina telefon, det kanske syns? ehehehe



♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja men samma här. & alla säger att det är svårare att få en stor blogg på blogg.se (hur vet jag inte haha), så funderar på att byta ;)

Himeko

Mysigt! Åh, vad jag önskar att jag hade katter :3
SV: Jo ^^ Har du haft en bra start på veckan?

Åsa

Mysiga bilder!

Sv: Kul att du gillade det!
Kram

E.w - photpgraphy

sååå bra:D de är super.
är den kvargen god:D?

E.w - photpgraphy

Ja jag älskar också vanilj. Brukar käka Arlas, eller vad de är. Den är dödligt god. men de är ett annat märke på den du köpt?:D

E.w - photpgraphy

ja då kanske man ska testa den imorgon, :D ohh jag älskar konsistensen på kvarg:D

Esmeralda

Lycka till :)

Himeko

SV: Tack ^^
Haha, det är det som är problemet med katter. Det är alltid på deras villkor!
Så härligt, jag med :)

Ebba Axelsson

Sv: Hehe, kommer inte riktigt ihåg det, något med media iallafall!
Ha en fortsatt mysig kväll :)

Emelie

sv: ja visst är de!:)

kaffehörnan

Vad söta katter

milina.blogg.se

Vissa gånger kan man faktiskt lyckas med telefonbilder, och ibland blir det kaos!

Lara&Lucy^^

fina katter :D <3

Tezzo

Ser mysigt ut! :)

Anita

Söt kopp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: