Mikk ~

 
Det här är Mikk, min allra bästa vän. Jag var jävligt sur på Mikk under hela sista terminen av trean och därför finns hon inte med så mycket i min blogg under denna tid, anledningen/arna behöver vi inte gå in på. Detta gjorde att hon var sur på mig, för att jag var sur på henne och ja. Det blev en ond cirkel, helt enkelt.

Men nu är hon lite ledsen över att hon inte fått vara med på min blogg, eftersom jag nämde henne nästan dagligen innan. Därför får hon nu ett helt inlägg där jag berättar hur awesome hon är.
(Du kommer säkert att döda mig, när vi ses nästa fredag men det får det vara värt).

Hahah, minns första gången vi träffades. Vi satt i vårat allrum och berättade spökhistorier. Sen ville inte du sova ensam i sitt rum, så jag och Lina lät dig sova hos oss EN natt.. Meeeen, sen blev vi aldrig av med dig.. haha

Mikk, du är bäst!



malin

haha så härliga bilder! :) kul att ha en sån vän :)

Elin

Tack, allt bra?

sanna♦

va fint inlägg:)

Linda

fina bilder

benedit ♥

haha mysiga bilder! :)

sv; åh tack :D

Linnéa

Ja visst var clutchen snygg, måste ha! <3

Felicia

Så gulligt!


puss

olivia magnusson - drömmen mot att bli fotograf

Åh gulligt!

sv: åh tack :D
kramis ♥

Moa Persson - PhotoMP

haha åg vad gulligt! :D

sv: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: