Mot Jönköping ~


Drar strax till Jönköping med mamma för lite IKEA mys. När vi är klara där så drar vi vidare till dreamhack ocj hämtar upp Robin där. 

Vad ska ni göra idag? :)



malin

haha gud så söt! :)

MATILDA

haha söt bild :D

angelica

Hahha så söt bild! :)
sv: ja, det är klart och det är hemskt, men eftersom jag såg inslaget så liksom reagerade jag extra :)

Cajsa

haha nej va härlig bild! ^^

Emelie

Åh så söt! :D

Carruuu

vilken passande bild ;-) haha!

Ping Lowhngren

Så lite så! ;)

Josefine Johansson

Jönköping är en nice stad! Alla är ju där på DH :O

saandrafoto

ha en bra lördag kväll, glöm inte min frågetsund på bloggen! (:

Elina

Ska han redan åka hem? haha :)

LITZIUMWORLD ^V^

men så jäkla söt bild!

Anna

Hihi vilken söt bild!
Absolut kan jag länka min spellista när den är klar, har dock inte hunnit börja på den än hehe.. Men håll utkik! Nångång i veckan kommer den upp :D

emma

sv: tack!

Emmy

Så kul med IKEA! Idag är jag sjuk men har träffat en kompis och typ myst i min ensamhet. Läst massor :)

sv;
Hihihi ja :D Åh det äärr ju kanon!

Julia

sv: det var många som inte gillade den så a:(

linah

haha söt!
ha en bra start på månaden

J

haha söt bild!

♫♪ sandra - en musikblogg

gullig bild!

Pauline

var på IKEA igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: