Närgångna människor ~


Hej på er! Jag överlevde dagen, dock är jag supertrött nu. Så jag ska nog snart gå och sova.
Jag skulle tända ett ljus här i mitt rum, det har jag fortfarande inte gjort. Ibland undrar jag om jag tror att jag kan tända ljus med tankekraft eller något, för det lär ju inte tända sig självt direkt. haha

Det gick helt okej på gymmet, hade en störande tjej som skulle stå precis brevid mig trots att alla andra löpband var lediga. Men inte kunde hon ställa sig på något annat. Varföööööööööööör var hon tvungen att irritera mig för? :c Sånt kan verkligen förstöra, så då sa jag tack och hej & gick iväg och tränade armarna istället. haha



Madeleine Jonsson

oj vilket fint foto

Annika

Fin bild :)

Esmeralda

sv: Vad nice!! Nike har riktigt snygga skor :D

Linda

åh tack va glad jag blir

amanda

sv: jag har beställt den översta till vänster :D

http://liindstrand.blogg.se/2013/october/tips-pa-klanningar-2.html#comment

En plats i solen

Fin bild :)

Linnéa

Hihi, oh ja, dom stövlarna är välkomna hem till mig <3

Hanna

Sv: Vad bra att du höll dig vaken :) Ja det var gott :)

Hanna

Sv: Ja det var de :)

Linda

Står för Christoffer :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Nej precis. Men jag tror att de flesta börjar att blogga på blogg.se, men sen när man börjar bry sig lite mer om sin blogg & bloggen blir större att man flyttar då, ve inte alls många stora bloggar som fortfarande är kvar här...

En plats i solen

Haha ja det skulle det i och för sig vara :)

Esmeralda

sv: jag har hittat dem limegröna fast då är dem inte äkta utan A kopior och säljs för runt 700

Hanna

Sv: Haha ja det kan jag förstå :)

VICTORIA

Galet söt bild!

Esmeralda

sv: ja kolla runt lite, googla! :)

Annika

SV: tackar :D

Linda

vi har varit tillsammans i mer än 5 år :)

undefined

älskar bilden <3





Johanna - A dream as a model ♥

så söt bild!

Linnéa

Hoppas du haft en fin kväll annars <3

Esmeralda

sv: jaa gör det! du borde hitta dem grön någonstans :)

amanda

sv: hehe tack :D

söt bild!

Linda

Tack!:D söt bild btw

Fanny

Härlig bild!

Amanda

vilken fin bild :)

Nora Bååth

www.norabaath.se
Ska stilbedömningen bort i från SM i hoppning?
Dela med dig av din åsikt.

Jonna

Wow, har du tagit bilden?

Veckans blogg på min blogg förresten om du skulle vilja bara med :)

Jonna

Aha, trodde du hade tagit bilden. Riktigt fin iallafall :)

Jonna

Haha, kanske inte...

♫♪ sandra - en musikblogg

men åh vad söt!

malin

superfint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: