Runaway ~

hahahahahahaha
 
Godmorgon! Vaknade för cirkus 20 minuter sen och ska alldeles strax göra mig iordning. Ska fixa lite i rummet och förbereda maten som vi ska ha ikväll. Sen måste jag (som jag sa igår) sticka iväg till skolan en snabbis. Tar bilen dit, så kommer jag hem mycket snabbare.

Tänkte egentligen bara kika in och säga att jag hoppas att ni får en grymt bra fredag!



Lowa Ek Lagerberg

svar: haha, ja.
Ja, det var vansinnigt gott :D älskar små goda mellanmål som man bara kan sitta och njuta av.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla.

Hoppas du får en fin fredag du också:)

Amanda Eriksson

sv: detsamma finis!! :) kram

catherine ✈

hahahahha lol bilden

Olivia Magnusson

hahaha go gif :D

sv: åh tusen tack :D
kramis♥

Milina Salihodzic

HAHA men gud!

Jonna :D♥

ahha naw vilken anka! Glad fredag förresten ;D





Jonnié Jonsson

Jättekul att du e med i tävlingen :)

amanda

skön bild :D

Johanna - A dream as model ♥

HAHAH XD

Sv: Ja visst är de fina! :) Åh synd.. haha okej :)

Amanda Persson

men gud vad söt! :D

Elin

allt bra?

Amanda [SPONTAN]

Men jag dör vad söt!

annie

Hejsan! Jag och min vän Eleni har precis skaffat oss en blogg, skulle vara kul om du ville gå in och kolla!
Ha de bra!
--> http://www.nattstad.se/enlia

Josefine Anerland

Hahaha åh vad söt!

MATILDA

haha så söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: