Svininfluensa ~

 
Nu ligger jag här i min säng och bara chillar på degen.
Idag pratade vi om virus och sånt. Vi kom bland annat in på svinfluensan och hur den påverkade Sverige.
Jag tycker att grisar är söta, så jag hade inte haft något emot att bli förvandlad till en gris. För det är väl vad svininfluensan gjorde mot folk? :)

Imorgon är det Kemi som gäller, det är inte lika roligt som biologi.
För jag gillar inte kemi med alla dess formler, bindning och gud vet vad vad alla dessa molekyler, atomer och joner har för sig. Varför skulle jag bry mig?

Vill ni veta en annan underlig sak?
Min täcke luktar som tvålen på bajamajorna på metaltown. Jag vet inte hur det kommer sig, för mitt täcke har inte varit i kontakt med dom bajamajorna och jag har inte använt den tvålen sen i somras. Skumt är det, kanske min näsa saknar metaltown lite? Det gör iallafall jag, för det ägde sönder.



M A T I L D A ♥

sv. åh tack! :D

Esmeralda

Tja!
Sugen på ett nytt träningslinne?? jaa?
Då har jag en tävling i samarbete med Yogasisters där man vinner ett träningslinne värt 399:-
Delta gärna! Kram^^

Linnéa

Ja, jag tyckte att filmen var riktigt bra <3

sanna♦

jag gillar inte heller kemi:)

emelie

svar: hehe tack :)
ååhh kommer ihåg när det var som värst med svininfluensan, mamma mutade mig med cigg och Coca cola för att jag skulle ta spruta mot de där. haha

milina.blogg.se

Söta grisar!

Carruuu

svar: följer dig också nu! :-)
haha tvålen på bajamajorna på metaltown xd

Filippa Wallin

sv: Visst är det! Kram kram!

Josefine Anerland

Kommer ihåg allt kring svininfluensan, alla var så stressade och ingen släppte det ens för 5 sekunder typ.. Och alla skulle vaccineras osv..

Jonna :D♥

Hihi söt gris :3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: