Tidig morgon ~

 
Godmorgon! Idag är jag egentligen ledig hela dagen, men jag är uppe redan nu. Mamma kom in till mig och frågade om jag hade extra nycklarna till bilen och när jag då vaknade var jag pigg. Så kände att det var helt onödigt att somna om igen då, eftersom man blir så dödligt trött sen istället. Så nu ligger jag här och har hela dagen framför mig.

Funderar på om jag ska slå in julklappar och lite sånt. Det måste ju ändå göras så why not liksom? :)
Ska även sätta mig med en skolgrej, men det kan jag göra senare.

Vad ska ni göra idag?



LORISSA LOVEBOMB

sv: Okej, huuuur kan du ha missat något sååååå gott? Googla på det så hittar du massa underbara recept, laga laga laga och njuuuut!

Åh, ganska skönt att vakna tidigt när man är ledig tycker jag :D

Lisa Radojewska

så jobbigt när man blir väckt tidigt på en ledig dag och man inte kan somna om :(
sv: så bra! :D
Haha äh ja gillar bara inte katter ;)

Så bra då :) Min helg var bra den med! dock saknar jag pojkvännen :/
Kram

Lisa Radojewska

så jobbigt när man blir väckt tidigt på en ledig dag och man inte kan somna om :(
sv: så bra! :D
Haha äh ja gillar bara inte katter ;)

Så bra då :) Min helg var bra den med! dock saknar jag pojkvännen :/
Kram

bexollila

Ja men precis :)

amanda

cool bild :)

Ida

Vilken fin blogg du har! :)

isabella

Skönt att vara ledig! :D

Hanna

Hoppas du får en fin vecka! Idag ska jag mest plugga och försöka promenera en sväng :)
Sv: Tack så mycket :D

E.W - photography

Jaaa visst är den:),?

Linda

cool bild

Nelly

Vilken fräck bild! :) Och så härligt att vakna tidigt och vara utvilad ^^

Melody Moonchild

I dag ska jag nog plugga cellbiologi. Heeela dagen. Prov imorgon ju. :(

Sv. Men eller hur! The Hunger Games trilogin ligger verkligen i toppen på min lista över mina favoritböcker (efter Harry Potter då, såklart), och jag tycker de lyckades riktigt, riktigt bra med att göra Catching Fire som film!

Olivia Magnusson

Gud va läcker bild :D

sv: haha,jag längtar gaalet :D
kramis♥

ViktoriaCaroline

Hur mår du idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: