Träneliträna ~


Tjolahopp! Ska alldeles strax in till stan och besöka gymmet en sväng tänkte jag.
Ska nog träna lite kondition och styrka, beror lite på hur mycket folk det är där. Sist jag var där så var det huuuur jävla mycket folk som helst.. Då är det inte lika kul att träna, tycker jag. Det blir så jobbigt med alla människor överallt. Vet inte varför jag tycker så, kanske har att göra med att jag inte är så bekväm i mig själv. Vad vet jag?
 
Mycket prat och lite verkstad, dags att dra!



Josefine

Ja, verkligen! Gör det! :D

J o j z y ♛

SV: Visst är hon! hahah :D ♥

veronica eriksson

Gud så duktig du är! Så bra att lägga ner tid på gymmet! :)

FlizanLizan

sv: vad kul :D
härligt, jadå :D

hanna

hehe ja det var rätt gott :) hehe härligt :d
gick det bra på gymmet? :D

Linda

härligt med träning

malin

Härligt! :D

MADDISENJ.SE

hoppas det går bra

ida

söt bild du gjort!:)

hanna

åh vad skönt !! :D

Johanna - A dream as a model ♥

Nice :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: tackar

Amanda Persson

rolig bild :D

Esmeralda

Vad kul med träning :D tränar du ofta?

HJJONSSON

Roligt med träning woohoo!
Sv. Ja verkligen, bästa kväll ever!

Elin

Allt bra?

amanda

fin bild ;)

angelica

Håller med dig, tycker också det är jobbigt när där är så mycket folk på gymmet :/

sv: ja, vet att många har svårt för att svälja skinnet :)

JUNITJEJ

Så underbart det är att träna!
Tack för en mysig blogg!

Himeko

SV: Jo, jag förstår vad du menar. Jag menade dock inte att det var något jag tycker man ska ge till sina djur utan bara att det var ett roligt exempel på knasiga produkter från Japan :)

Lisa Radojewska

Träning är så underbart! :D
sv; Jaha vad skönt med slapp dagar! :D
Idag är jag hund, fågel och hamster vakt ! :D
Kram

Lisa Radojewska

Träning är så underbart! :D
sv; Jaha vad skönt med slapp dagar! :D
Idag är jag hund, fågel och hamster vakt ! :D
Kram

ViktoriaCaroline

Ja verkligen, jag gillar den super mycket! :)

Felicia

Just det är anledningen till varför jag inte vill gå till gym, jag vill inte träna med massor folk omkring mig :< Om man kunde få ett gym helt för sig själv skulle jag vara lycklig!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: