Världen är grå ~


Hej på er! Hoppas allt är bra!
Idag är inte världen någon bra plats. Idag är en sån där dag där det känns som att man inte sovit en blund, vaknat varannan minut och bar vridit och vänt sig. Sängen har varit obekväm och ja, listan kan göras lång. Så ikväll blir nog en tidig kväll. 

Har håltimme i 3,5 h nu, känns lagom lockande att åka hem, men missar jag mera matte så är det kört. Så det är vad jag ska göra i 3,5 h nu.. Räkna matte. Så kul ska jag ha det... Hahaha 

Vad ska ni göra för kul idag? 




Mathias&Rebecca

Vilka härliga strutar!! so cute! Ha en jätte fin dag! :)

Mathias&Rebecca

Vilka härliga strutar!! so cute! Ha en jätte fin dag! :)

Linnéa Alpsten

Tahaha vilka roliga efterrätter :D

♡ Hanna Andersson ♡

Gott det såg ut med klass!

Sv: Tack så jättemycket :) kram

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Nej absolut inte! ;)

olivia magnusson - drömmen mot att bli fotograf

åh va coola :D

sv: hihit,ack :D
kramsi♥

Milina Salihodzic

Söta glassar!

malin

ge mig glass hihi :')

Filippa Wallin

sv: Verkligen! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kramar!

Jonna :D♥

naw vilka söta glassar :D

sanna♦

åh va fin bild!
vi hade också hål idag, förstår känslan^^

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du tog dig igenom dagen i alla fall.

Linnéa

Världen är grå, men bilden är uppiggande <3

Hamdi '

Vilka söta strutar!
sv: ja verkligen :)

Elin

det är bra, själv?

Josefine Anerland

Haha rolig bild!

Josefine Anerland

Haha rolig bild!

Lowa

Rolig bild!

Svar: tackar :D vad kul att du gillar mina bilder också'!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: