Behöver du en ny bläckpatron? ~

För ett tag sedan hittade jag en jättebra sida som sålde billiga patroner till skrivare. Tänkte då att jag kunde köpa en, då min är slut, och jag behöver skriva ut väldigt mycket papper till skolan. Sagt och gjort, beställde en bläckpatron, som faktiskt passade min skrivare. Fick 50 :- i rabatt eftersom jag var ny kund så därför blev den ju fraktfri :) När jag får hem patronen så får den ligga ett tag på mitt rum innan jag faktiskt får tummen ur att sätta i den i skrivaren, där den som sagt passar. Men, såklart ska jag inte ha sådan tur att jag ska kunna använda min skrivare.. Nejnej, för när jag ska sätta in den i datorn, är skrivaren så gammal och datorn så ny att kontakten som man behöver ha för att kunna använda skrivaren så tjock att den inte får plats i min dator...
Så jag får väl typ laga min stationära dator så att jag kan använda min skrivare!

 
Om ni nu är lite smartare än mig och kollar upp såna här saker innan ni beställer en bläckpatron, så vill jag bara tipsa om sidan jag beställde ifrån. Sidan heter Handyink och de har bra priser på sina bläckpatroner. De har också väldigt många olika skrivare så chansen att inte hitta din är nog inte så jättestor! :)
 
Just nu får du också 50 kronor i nykundsrabatt, så vad väntar du på? :)



emelie

svar: haha ja eller hur? :)

Milina

Kul att du tycker det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: