FRIDAY ~

 
Godmorgon! Ska in till skolan för att gå på övning, få rätt svar till övningsuppgifterna och sen åka hem. Rätt skönt att ändå ha nästan hela fredagen ledig ju! Är hemma runt elva igen, så det är precis som om man precis gått upp efter en lååång sovmorgon ;) hehehe

Vid 16:00 är det dags att åka till gymmet för att gå på ett Center-pass.
Skönt att avsluta en skolvecka med det :)
 
Ska ni göra något roligt idag?



Majken

Jadå, absolut:D<3

Olivia Magnusson

åh va skönt att sluta så tidigt :D

sv: japp, de är från ikea :D
kramis♥

Patricia

sv: Nej, tyvärr gjorde jag inte det. Min sambo tyckte jag hade för mycket feber för att träna:(

Emmy

Oh härlig dag :D Hoppas ditt pass går bra!

Felicia

Sv: Vad roligt att du är med i veckans blogg på min blogg. Jag säger till när jag har dragit en vinnare. Lycka till! :)

Hoppas du får en bra dag och en bra helg!

Linnéa

Hihi, oh jag har det så bra här i Turkiet :) Finaste dagen hittills just idag <3

Mickis

Fin blogg du har :D är det hamstrar i din header?

F E L I C I A

vad är center-pass? :)

Sara Åkerlund

Åh vad lyxig dag !

Rebecca Nilsson | Just be yourself!

Vilka rolig bilder. :)

Svar: Jag var på i Grekland. Galet fint och Varmt det var. :o Jösses, knappt man är van mot sådan värme när man bor i Sverige. Hur gick passet?:)

Malin Aurora

Åh sötaste bilden<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: