Hem ljuva hem! ~

 
Hej på er! Kom hem runt 19-snåret igår, packade upp resväskan med en gång (poäng till mig som låter väskan ligga i en vecka annars! haha) och började tvätta. Har en del kvar men det tar jag senare i veckan.

Vi har haft en grymt skönt semester, ingen direkt festö då vi inte hittade en enda nattklubb, bara massa barer överallt. Men ska jag vara ärlig så var det inte hela världen ändå, det var bara skönt att
 komma iväg; sola & bada och bara ha de alltmänt bra!

Hotellet kanske inte var det allra bästa, sängarna var jättehårda och väggarna jättetunna. Man kunde vakna mitt i natten av att det lät som om någon körde in en stor jäkla moped med fem extra motorer i rummet, medans det i själva verket var en "liten" moped som körde utanför.

Idag är det bara att ta det lugnt, ska upp vid tre och köra Mamma&Morgan till landvetter och när jag väl kommer hem igen är det dags att göra sig iordning och bege sig mot skolan. Börjar bli lite nervös inför allt. Högskolan låter så vuxet, och jag vill inte vara vuxen.
 



J

sv:
jaha okej:)

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

skönt att höra :)

Linda

ser mysigt ut

Linda

förstår det:d

Louise - Vinn victoria secret body mist på min blogg nu!

läskigt !!! :O

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja det var superroligt!:D

Sara Ekman

Härligt! :) Välkommen hem! :)

Linnéa

Åh, vart har du varit? <3

Felicia

Skönt att komma iväg oavsett vad!
SV: vi hade det kanon.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: