I wanna smash your fears ~


Hej på er! Kvällen igår var ok, kåren var nog inget att hurra för.. Ingen världsbra musik som man kunde dansa crazzzzy till, men det fungerade väl för en timme eller så, för längre var vi inte där. 

Om en stund ska jag bege mig in mot stan för att ta mig ner mot Göteborg, där det vankas bio. Tror inte jag vågar åka hem ikväll, skräckfilm och ett ensamt hus mitt ute på landet känns inte så lockande faktiskt ;)



J

sv:
jod¨å!=)

Nathalie Tegelstam

- tack finis :)

Hanna Selenbrink

Hej, va gärna med och tävla om att bli veckans blogg, allt du behöver göra är att kommentera detta inlägget
http://hannaselenbrink.blogg.se/2013/september/veckans-blogg.html#comment

Linnéa

Haha, ja jag visar också bara magen hemma - förutom nu när bikinin ska på i en vecka <3

Lowa Ek Lagerberg

Svar: tack så mycket, det är så gott med blåbär! Aldrig fel ;) Jepp!

Sarah Persson

Blev din lördag bra? :D

linda

hah tack :) fin bild!

❤ w i l m a ❤

- tack!
ha en fin kväll!

Ellinor

SV: så bra! :D
det är finfint med mig :))

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: haha förstår det, den är verkligen sjukt läskig att åka ner för.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: