On ma way tooo school ~


Godmorgon på er! Har ni sovit gott?
Det har jag gjort, skönt :) det tog emot liiiiite att gå upp imorse, men tanke på att jag åker till skolan för att gå på en "frivillig" kurs, men tror att den kan vara rätt bra ändå. 

Vad ska ni göra idag? :)




Majken

JA, hihihi<3
händer det ngt speciellt efter skolan?

lowa

jag har sovit gott!

svar: Tack så mycket och ja, visst är det fint :)
okej!

Filippa Wallin

Så himla fin!
sv: Tack så hemskt mycket fina du! Önskar dig detsamma! Kramar!

BYSMJ

Ha en bra måndag sötis!:*

Olivia Magnusson

åh så söt :)
kramis♥

Ellinor

SV: hihi ^^

Majken

Jaha okejj:D
Jag ska plugga och så ska jag bara slappa framför idol med famille:D

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

sv: typ samma! :p
kram

Sannah Nilsson

Sv; härligt!:) Jodå den har väl varit helt ok faktiskt, trotts att det är måndag!:) kram!

J

sv:
yes!

isabella

Hej fina du!
Har precis dragit igång en frågestund på bloggen så kika gärna in och ställ ett par frågor. Den avslutas imorgon så skynda på, jag svarar på exakt allt, kram! :D

Lina

Ser du ut så där när du går till skolan!?

Svar: Nej Lina. Jag strävar efter att se ut som en påse skit :)
Kimmey :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: