098 ~

. | via Tumblr

098. Borde det finnas en åldersgräns för att blogga?
Jag vet inte, det kanske hänger lite på vad det är man faktiskt skriver om. Sen tycker jag kanske att alla som äger en blogg borde tänka på vad man skriver med tanke på att det finns människor i alla åldrar som läser. Det går aldrig att komma ifrån med tanke på att internet är så lättillgängligt idag och användandet bara går längre och längre ner i åldrarna. Fast nog kan jag tycka att det kanske borde vara en åldergräns för att blogga ändå, 13 år kanske är rimligt. Då kanske man är lite mer medveten om vad man ska och inte ska skriva om på nätet där alla har tillgång till det man skriver. Det kan bli så dumt om man skriver något man inte borde ha skrivit.

Det är en svår fråga.



Milina Salihodzic

Håller med dig! Och det där såg inte lite gott ut ;)

V I L M A L A ♔

Jag håller med, det beror väl på vad man bloggar om liksom :o

Erika

Svår fråga, helt klart!

Henrietta

Jag tycker faktiskt att det vore en bra idé med åldersgräns för bloggande!
sv; ja visst är den, men är inte säker om den passar på våran vårbal!

VICTORIA

bloglovinbyte? :)

☆Z I N J A☆

svår fråga men håller med att det bror på vad man bloggar om:)

Viktoria Eriksson

namna så gott, och bra skrivet :)<3 kram

julia

håller med :)

Bex

Ja de ska bli riktigt underbart!:)

Johanna - A dream as a model ♥

Intressant att få läsa, en lite svår fråga faktiskt :/ Men om jag aldrig hade börjat blogga när jag var 10 år hade jag aldrig utvecklats till den bloggaren jag är idag, nu när jag är 13 år..

VERONICA - modeblogg

Gud så läsvärt inlägg! Detta gillade jag starkt och håller verkligen med dig :) Härligt att du slängde upp en sådär extra härlig bild också! Grymt tjejen. Kramkram

malin

Håller med dig! :)

Celine

Dock så tycker jag att dom flesta 8-11 åringar som bloggar bara skriver om att dom ska äta, bloggar mer sen o.s.v. Så att en åldersgräns behövs kan jag ju inte riktigt tycka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: