099 ~

Checkmate. ✔ | via Tumblr

099. Har du skaffat någon ny vänskap tack vare att du bloggar?
Jag vet inte, har (vad jag kan komma på) aldrig träffat någon som jag pratat med genom bloggvärlden.
Inte än iallafall.

EDIT: Jag hade fel. Jag träffade min fina vän Michaela tack vare bloggen. Vi hade pratat ett tag via bloggarna och sen visade det sig att vi börjat på samma gymnasium, väl där började vi prata med varandra. Hon är en av de personerna som jag umgicks mest med under gymnasiet och trots att vi numera bor ca 16 mil ifrån varandra så är vi fortfarande himla bra vänner! Denna tjej är ingen jag tänker släppa bara sådär inom den närmsta tiden iallafall!



Jen

Vilken go bild!
Har tyvärr inte träffat en vän på det sättet men det kanske kmr nån gång i framtiden :)

frida christina

Åh vad gott!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag träffade faktiskt min bästa vän genom bloggen :)

Sara Håkansson

Härlig blogg!
Haft en bra start på veckan? Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar, då gör du mig glad :)

Mchaela

Joho!!!

ll

ser gott ut


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: