111 ~

Tumblr

111. Har du några planer för framtiden?
Jag har sökt en utbildning som börjar i Januari, kommer jag inte in på den så har jag planerat
att sticka till USA ett år som au pair.. hehehehe har redan börjat med ansökan.
 
 
Annars vet jag ärligt inte vad jag vill göra med mitt liv just nu.



Olivia Magnusson

Åh vore coolt att vara Au pair :D

sv: hihi tack :D
kram♥

Linnéa Pyrrö

sv; hah blev ingen vinst alls :( kram

emma

Hej!
Har läst din blogg ett tag nu utan att kommentera, men det gör jag nu :)
sjukt bra blogg hurru! :D


Svar: Åh, tack vad glad jag blir :)
Kimmey :)

Beccys 2.0

Vilken utbildning har du sökt som börja i januari?:)

Fanny

Gud vad coolt att åka iväg som ou pair! Det är något jag önskar jag skulle gjort innan jag började plugga.

Fanny

Spännande att vara au pair :)

Moa

åh vad roligt det låter! Alltid kul med planer och att man vet vad man vill :)

milina.blogg.se

Bra planer! :)

Johanna

Vad kul det låter med att åka iväg till USA! Härliga planer, Kram!

natalia

Å vad kul, bra planer ;)

Julia

vad kul! :)

Abby

Söt blogg!

Johanna

Åh det låter ju roligt både med utbildning och au pair!

Michaela

Mys! Kämpa på gumman :* jag tror på dig!!

Emelie

Hoppas att du kommer in på utbildningen :D Och haha, vilken underbar bild!

Celine

Haha åh den där bilden högst upp är sann ju ;) Iaf för mig haha!
Hoppas du kommer in hur som helst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: