112 ~

Nothing lasts forever...

112. Hur tror du samhället ser ut om 20 år?
Ännu mer utseendefixerat och stördare än vad det är idag.



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, roligt bild. Men jag vill inte ens tänka på hur hemsk framtiden kommer vara, för jag tror nog att den kommer vara värre än nu:(

VERONICA - modeblogg

Så sant, vill inte heller ens tänka tanker på hur det ser ut i samhället om allt bara eskalerar. Tanskeställare om något, bra tjejen! :) Kram på dig fina du, ha en underbar tisdag!

Emelie

Åh det är för sant. :/

Louise

sorglig men sann bild!

☆Z I N J A☆

haha jag tror inte det kommer bli så men

KassandraPalma

framtiden går inte ens att förklara med ord, tycker redan nu att samhället är lite sjukt så

Johanna - A dream as a model ♥

haha sant..

Elina

hahah grym bild!

Själv har jag ingen aning faktiskt, jag tror och hoppas på att den kommer vara bättre. Vi utvecklas ju hela tiden men samtidigt så kommer det nya konstiga trender så det går typ emot varandra :/

Emelie Andersson

Så sann bild!

Sv: åh tack fina du, vad gullig du är! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: