113 ~

Words can only do harm.

113. Ju äldre man blir desto bättre blir livet, eller?
Det skulle jag inte påstå.
Man får ju bara mer och mer krav på sig ju äldre man blir.
Man ska göra ditten och datten och blablabla.

Jobba, äta, sova, dö.


Har precis fått i mig lite mat, var väl hemma runt halv sju.
Nu sitter jag här i min älskade säng & ska bara ta det lugnt!
Blir nog sänggång tidigt idag!



Felicia

ett sant citast!

puss

V I L M A L A ♔

Att vara i sängen = livet XD kram

Anonym

sv: ja :/ tycker det är så skönt med slappa jeans men har än in tehittat några!

frida christina

Känner också mer press ju äldre jag blir men å andra sidan så finns det fler möjligheter också!

natalia

Det är nog bara när man är liten man tror att livet är bättre som vuxen :D

J o j z y ♛

SV: De är supergoda! Rekommenderas VERKLIGEN! ;D

Fani

Gillar det här citatet, true that!

Johanna - A dream as a model ♥

bra citat!

Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Och vilket bra citat! :)

VERONICA - modeblogg

Älskar denna bild, tycker den väcker så många tankar och gör så man ser vad man har! :) Bra tjejen att du sprider! Ha en underbar fredag fina du, bamsekramar!

Johanna

Så skönt att ta det lugnt ibland och lägga sig tidigt! Kram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Älskar citatet på bilden!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Ester och Mollie

Hejsan, nu är de tre vinnarna utav veckans blogg ute på bloggen!! Kika in om det blev just du!! :D Tack för att du deltog!!

Glöm inte att lämna en kommentar om vad du tycker om vår tävling, skulle du vilja ha en till omgång?

Håll tummarna. Kram

Amanda [SPONTAN]

Håller till viss del med dig, men samtidigt så öppnas ju en hel värld med nya möjligheter i och med att man blir äldre och får fler upplevelser och erfarenheter i bagaget :)

V I L M A L A ♔

Ha en fin helg ^^

emelie andersson

jag tror att det beror på hur man skapar sitt eget liv, om man fortfarande gör så att man har kul som vuxen så är det nog inte farligt ;) men jag förstår vad du menar, jag fyller 20 om två veckor och jag har ångest ;)

Sanna Widman

Hejsan! :)
Nu är vinnarna av veckans blogg uppe. Kika in och anmäl dig jättegärna igen.

http://sannawidman.se/2014/april/veckans-bloggar-ny-omgang-3.html#comment

Ha en bra söndag :)
även vinnarna får vara med igen

jessy

Nu är VINNAREN AV VECKANS BLOGG uppe på bloggen, kolla in om det var du som vann! Om inte, ta chansen och bli denna VECKANS BLOGG. Puss!

Life of Johanna

Både och tycker jag. Livet som 30 är mkt bättre än livet som 20åring :)

Madeleine

usch då, jag vill gärna tro på att det blir bättre med tiden ahah :)

Emma Broberg

åh älskar att ligga i sängen också, så mysigt!! :D ha en fin kväll, kram. <3

lina

låter härligt:)

Nelly

Vilket bra citat! :)

Anita

Haha ah nej... Om livet blir så mycket bättre är tveksamt ;-)

Emmy

Håller med angående hur allt blir "bättre", nja. Bättre på sätt och vis men garanterat jobbigare, sämre, på andra sätt! Så grym bild förövrigt!!

Mchaela

Livets liv!

elinn

ha en bra dag! :D

Pouline Gernes

sv: tack så mycket!! puss

JOHANNAOFSWEDEN ★

Håller med dig! Ju äldre man blir, ju mer strul blir det !

Blubb Svensson

Tävlingen är avslutad och vinnarna ligger uppe i bloggen! Kika in och se om det blev du som vann: http://www.nattstad.se/blubbandzombie/vinnarna-ar-utsedda-13902005

Liborius

det är vad man gör det till livet!

Åsa

Gillar den bilden såå mycket!

Sv: Tack!
Kram

linah

gjorde det ont att pierca läppen?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: