Anledningen till morgonfrisyren ~

 
Now I understand.

Godmorgon! Jag ska alldeles strax kila ut i köket och se till att få något i magen.
Ska åka iväg och jobba tre timmar om fyra timmar, så då ska jag hinna få i mig både frukost och lunch,
vilket jag säkert inte kommer få. haha

Senare ikväll ska jag till Skövde, men vad jag ska göra där kan jag berätta i ett annat inlägg. :)
Vad ska ni göra idag?



Chanelle

Haha!

hanna

kul att gillar det! :D
hahahhahaha klockren bild!!

Julia

Haha söt bild :)

Emelie

Haha, vilken härlig bild! ^^

Linnéa

Haha, bra att veta - mitt hår står åt alla håll på morgonen <3

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Haha, det där är så sant! :D

Svar: Härligt! Glöm inte anmäla dig inne hos Kaffehörnan också för att din kommentar ska räknas! :)

Lollee

NU HAR JAG BYTT TILLBAKA TILL MIN FÖRRA BLOGG! Följ den gärna! :)
www.galenilivet.blogg.se

Henrietta

haha vad kul bild! förstår inte riktigt hur man får så hemskt hår på morgonen !

En plats i solen

haha den var bra den serien :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: