Aragorn & Sauron 2 år

 
Grattis på födelsedagen älsklingar!
Nu är ni hela två år, tiden har gått sjukt snabbt och jag är så himla glad för den tid jag fått med er! Självklart hoppas jag att ni finns kvar iallafall i ett år till, för det är väl det minsta man kan begära? :)

Jag älskar er och hoppas att er födelsedag blir kanon!
25 mars 2012



Mikxki

Sötnosar :)

Emma Broberg

åh så fina! ha en fin dag, kram. <3

Mizca

Så smart du har gjort med tattoomoney-burken i din header!

Svar: Ja, det kunde ju gått ännu värre. Vi är lite experter med att drutta i trappan har jag märkt. Det var andra gången han gjorde det, dock värre denna gången. Jag har druttat ner för en trappa hos en kund när jag städade. Hade dammsugare, mopp, hink och medel med mig och halkade ner i trappen och fick hjärnskakning.
Man har tur!

Flisan

sv: okej, jag har bowlingträning ikväll :)

Emilia Sjödin

Hoppas du har haft en bra dag :)

Ida och Amanda

Så söta!♡

Alice

sv: ja det var riktigt snyggt!
neej vad söta hamstrar!

Rebecca

så söta :)
sv: tack!

Madelene Nybro

Svar: jag får ge serierna en chans till då :)

Grattis till hamstrarna!

Johanna

Söta!

Solin

SV: Ja visst!:D

En plats i solen

Så söta :)

elin stridh

men gud så söta :D
göra ett bloglovinbyte? :D

ida

så sötta

Hörni!

Åh såna sötnosar! :)

Elina

Vilka sötnosar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: