Berg & Meltzer i Amerika ~


 
Hej!
Sitter just nu i soffan med Mamma. Just nu kikar vi på Veterinärerna men egentligen väntar vi på att Berg & Meltzer i Amerika ska börja. Såg det för första gången förra veckan och jag har nog aldrig skrattat så mycket på länge till en sådan typ av serie på tv, haha.

Kikar ni på Berg & Meltzer?
Vad tycker ni? :)



Johanna - A dream as a model ♥

grymt program :D

natalia

inte sett! ;/

Bex

Ja det är bra med packningslistor så man har ngt att följa och kan bocka av osv :p

Johanna - A dream as a model ♥

sv: Okej jag förstår mer vad du menar nu.

Linnéa

Har kollat på vissa delar av serien - men jag vet inte riktigt, sådär :()

natalia

Åh skulle vilja men har fullt upp! ;(

sophie

Inte sett! Men kanske ska kolla då

Bex

A ja med men känns alltid som det är något man glömmer skriva upp hehe ^^

natalia

Allt bra annars? :D

vanja

sv: funkar nog men tror inte det är bra mot din hud då det grodar massor med bakterier :S :)

Bex

Haha ja förhoppningsvis så gör jag det, får skriva listan - publicera den på bloggen så får ja se om mina läsare kanske ser ngt som fattas hehe ^^

Bex

Ja jag får hoppas du ser den så så kanske du ser ngt sol kanske fattas du verkar kunna detta med packning hehe ^^

Linnéa

Carina är skön i alla fall :p

Erika

sv: Tack :)

natalia

Jodå det bra här med, det rullar på rätt bra ;D

Bex

Ska jag göra om jag kommer ihåg jag är en människa som glömmer saker extremt lätt :p

En plats i solen

oh jag måste ta tag i och se det programmet :)

Javisst var kycklingen söt

Anita

Så bra program :D

Agnes Eriksson

Borde kolla på det!!
sv: åh eller hur! kram

amanda

låter som en bra serie :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: