Dagens träning ~

 
Cyklade till och från skogen och gick en runda på 6 km, så totalt 18 km avverkat. Om cirkus en timme ska jag åka in till stan och köra en boxpass också. Är riktigt taggad på att träna idag, så då får man passa på :)

När jag kommer hem så får jag fortsätta plugga, har så svårt för att komma igång eftersom jag tycker att det är så tråkigt med kemi.



En plats i solen

Bra jobbat :)

Ja det är hemskt när det händer, inte så mkt och göra åt tyvärr :(

linellas

härligt! bara o sätta sig o få det gjort :/ förstår dig kemi känns inte kul!!

Sarah Persson

Men oj så härligt, och vad duktig du är! SKulle också vilja ta fram cykeln men vi har fortfarnade hala v'gar!!

Nnad - A Colorful Blog

Vad duktig du är! Jag hatar att träna men promenader är skönt! :)

Tack så mycket, mest redigeringen som gör bilderna fina :) Kram

cyber- animator and artist

Sv: Ja, jag tyckte också det var häftigt. Det är första gången jag ser svanar som är inne i stan. :D

Flisan

sv: ja :)
händer ikväll då? :)

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :)

V I L M A L A ♔

Så najs att träna lite! kram ^^

Alice

vad härligt det lät med en sväng i skogen!

milina.blogg.se

duktig! :)

Emma Broberg

bra kämpat!! :D ha en bra kväll, kram. <3

natalia

Duktig du e! :D

Madelene Nybro

Svar: Jag har faktiskt börjat tittat på hälften av alla de du nämnde, men inte riktigt fastnat.. Awkward ser jag på på MTV. Games of thrones har jag nog sett iallafall hela första säsongen av :) .. Hhaha


Vad duktigt gjort av dig, you go! :)

Amanda [SPONTAN]

Bra jobbat :)

Ida och Amanda

Bra jobbat!♡


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: