Godmorgon ~

Untitled
Godmorgon, är uppe innan tuppen idag. Ska alldeles strax kleta på lite mascara och sätta på mig kläder innan det är dags att åka iväg och jobba med mamma idag. 6-14 på förskolan.

Innan vi åker hem i eftermiddag är det gymmet som gäller. Skönt ju!

Vad ska ni göra idag?



V I L M A L A ♔

Låter ändå som en okej dag! För mig blir det skolan bläää :( kram

Bex

Min mamma jobbar nästan med samma sak hehe hon jobbar på dagis ^^ men vad roligt att jobba med sin mamma, jag har inga speciella planer för idag, kanske börja tvätta upp lite grejer & börja småpacka för min utlandsresa ^^

Josefine

Klockren bild hahah!

Agnes Eriksson

hahaha bästa quoten!!
sv. haha ja helt, rätt!! Hur kunde du veta? kram

julia

haha bra bild:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: