Grattis Mikk ~

 
 
Idag är det ingen vanlig idag, för idag är Mikks födelsedag!
Min kära bästa vän fyller hela 20 år idag!
Hipp hipp hurra! :D


Vaknade vid 10 idag, sådär lite lagom skönt!
Ska om en timme ungefär bege mig in mot stan för att gå en sväng i Petersburg, skönt ju!
Dock är inte riktigt vädret på topp, det är ganska mulet ute men sålänge det inte regnar så är jag nöjd.

Vad ska ni göra idag?



sophie

sv: kul att du tycker! :)

Josefine

vad kul!!

Agnes Eriksson

Grattis till henne!!
sv: jaha,då va det lite konstigt... kram

Linnea

Jag jobbar på kontor, sitter vid datorn hela dagarna...och smygbloggar <3

Emelie Andersson

Sv: åh tack så mycket, det värmer! :)
Va så nervös när jag skulle lägga ut det.

Julia

Skönt att sova ut:)

Moa

Grattis till henne! :D

Idag ska jag bara plugga lite, fixa kaninen och hästen med :) Hoppas att vädret blir bättre hos er med (:

Milina Salihodzic

Grattis till henne! :)

Hanna

allt bra med dig? :D

Camilla

Skönt att sova ut och grattis till din kompis ^^
Mja här är inte heller vädret på topp och är lite sjuk så ska inte göra så jätte mycket idag faktiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: