Never stop dreaming ~


life

Träningen idag gick bra, har dock börjat få håll när jag tränar kondition bara sådär utan anledning och det gör så sjukt ont att jag bara vill lägga mig ner och skrika. Den bara kommer från ingenstans, av ingen anledning. Dumt ju!

Annars ska jag alldeles strax sätta igång någon serie och kika lite på innan det är dags att sova.
Har varit vaken sen 5 imorse, så jag är ganska så trött faktiskt..

Har ni gjort något kul idag?



Henrietta

Var så med mig också i början då jag började träna kondition, men det gick över för mig! :)

Hanna Andersson

Låter som en bra dag, härligt med träning!! :D

frida christina

Vackert!

Bex

Ja ska till Turkiet :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv_ Visst är dom :)

Lollee

Lycka till med träningen! :)

l

Duktig du är

emelie andersson

fin bild :)

sv: ja verkligen :D

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Tusen tack :)

Henrietta

sv; haha jaa! jag kommer exakt ihåg hur det kändes för någon månad sen då min kondition fortfarande sög!

Flisan

sv: javisst e den :)

Bex

Antalaya tror jag det var ja skulle till hehe ^^

nathalie

hoppas du har haft en fin dag! :)

Agnes Eriksson

hatar att få håll, tänk på att inte äta precis innan träningen så borde det bli bättre!
sv: åh ja eller hur! kram

V I L M A L A ♔

Oj, jag hade bara varit i skolan ^^

amanda

fin bild :D

Rebecca

fin bild :)

Anita

Kul att träna kondition :D

linellas

bra bild 😊 sov, så blir det säkert bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: