Öppning ~

 
Godmorgon!
Ska alldeles strax sätta mig i bilen och åka iväg. Tar drygt en halvtimme att åka, så det är lika bra att vara ute i god tid. Öppnar på förskolan idag, första gången jag gör det helt själv då jag tidigare bara varit med när mamma har öppnat. Men då hon inte kan jobba så fick jag hoppa in istället.

Jobbar iallafall 06:30 - 14:00 idag, så vi hörs någon gång efter det.
Är det fint väder när jag slutat så kanske jag svänger förbi Petersburg och går en sväng.

Vad ska ni göra idag?



Felicia

sås öta naglar!

puss

Sabina

sv: Jaa dom är världens sötaste!

Snygga naglar :)

Michaela

Ja, asgött!! :)
Snygga naglar babe!

Viktoria Eriksson

snygga naglar!!<3

Isadora

Snyggt! :)

Kajsa

Fina naglar :)

maria at inredningsvis

ÅHHH vilka härliga foton...min själ njuter :) hoppas att ni har en lika solig Valborg som här i GBG.

Ny post ute...Mega-REA på inredning & kläder :)

Ha en fin vårhelg :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Mikxki

Snygga naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: