Påskbord ~

Saturdaynightlifee | via Tumblr

Hej! Nu är jag nyss hemkommen från Skövde där vi åt oss mätta på ett veganskt påskbord.
Det var helt sjukt mycket mat och gott var det med, blev lite särskilt kär i en svampbakelse som dom så fint kallade det. Den bestod helt enkelt av svampstuvning i en smördegsform. Gottigt!
Tyvärr har jag inga bilder på maten, men ni kan ju försöka föreställa er i huvudet iallafall (:

Nu ska jag strax krypa till kojs, då det väntar en ny dag imorgon med nya händelser.
Hade tänkt att starta dagen med att besöka gymmet, men allt hänger väl lite på de andra här hemma då vi samåker. Men förhoppningsvis håller de med mig om att åka så tidigt som möjligt, eftersom man då har dagen fri till annat. Men det mina vänner, är en helt annan historia!
 
Godnatt!



emelie andersson

sv: ja den har varit bra :) hoppas att din dag har varit lika bra :D

emelie andersson

sv: åh vad bra :D

Ellen

Svampbakelserna lät ju vara hur goda som helst!

Moa

åh vad gott! Alltid mysigt med påskbord :D

Sofia

Gud vad gott med påskbord :D

KassandraPalma

"svampbakelsen" har jag aldrig hört talas om, kan inte heller säga att det låter gott då jag avskyr svamp haha :)

amanda

söt!

sv: jag var på ett CX pass :D

V I L M A L A ♔

Spännande svampen lät och ett vegatariskt påskbord, wow!! Hoppas du får en fin påsk, kram på dig ^^

OLIVIA

gott med påskbord :D

ssv: åh tack :D
kram♥

Julia

gott :)

Johanna - A dream as a model ♥

fin bild!

Emma Broberg

gott med påskbord!! :D ha en bra dag, kramis. <3

natalia

Gott med påskbord :DD

Life of Johanna

Vad spännande det lät med vegetariskt påskbord :)

Milina Salihodzic - En rakad feminist

Mysigt! :) glad påsk!

Emelie

Nej så gott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: