Workin' eight to four ~

 
Godmorgon! Idag har jag fått jobb mellan 8-16 på förskolan där mamma jobbar, tidigare har jag ju bara varit där ändå liksom men nu är jag inskriven i vikarepoolen för förskolan och kan alltså jobba. Så det ska jag göra idag!
Ska bli riktigt kul att äntligen få visa framfötterna lite extra och faktiskt visa vad man egentligen går för.
När jag har varit där tidigare så har det inte funnits så mycket att göra eftersom vi varit så många vuxna på så lite barn.

Stannar dock kvar där tills klockan 18 eftersom jag åker med mamma som stänger. Dock ska jag sätta mig ner och försöka skriva min labbrapport under de två timmarna. Innan vi åker hem så svänger vi förbi gymmet där en timmes BOX väntar, sjukt kul ju! :)
 
Vad ska ni göra idag?



Anonym

sv: ja :) svårt att hitta converse som är äkta och till bra pris :)

Tea

SV: Tack så hjärtligt fina du! kram kram <3

Emma Broberg

idag ska jag ut och träffa en vän :D ha en fin dag, kram. <3

bexollila

ja jag tycker absolut att du ska kika in :D

frida christina

Åh vad roligt för dig!

Julia

Kul :)

natalia

Ska träffa lite kompisar :D

V I L M A L A ♔

Spännande! äta xD

JOHANNAOFSWEDEN ★

Fin bild och riktigt fin och sann text! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: