1 december 2014

december | Tumblrdecember | Tumblr

Godmorgon! Hur sjukt är det inte att det är december idag? Sista månaden för det här året, känns ju som att det inte var längesen det var april och sommaren var på intåg...

Idag är det iallafall jobb som gäller, 8:15 - 17:40. Annars händer nog inte sååå mycket idag, vad jag vet.
I helgen som var så vad jag ju i Göteborg med min moster. Vi gick på min morbrors inflyttningsfest och kikade lite i affärer. Festen var faktiskt riktigt rolig, även fast vi inte kände några andra. haha
Det var sjukt mycket folk och tanken var att vi skulle gått ut senare, men det slutade med att vi hamnade på O'learys av alla ställen pga olika omständigheter. Så då bestämde vi oss för att gå och äta och sen gå hem. haha
 
Vad har ni gjort i helgen och vad ska ni göra idag?



Elin

Åh, älskar verkligen december! Idag ska jag äta, träna, jobba, äta och träna :D

Madeliene

Jag har bara tagit det lugnt, kollat film. :)
kram

Karin

Kan inte förstå att det redan är December... I helgen besökte jag en Djurkyrkogård, en second hand och en antikaffär och idag ska jag spela Sims 3:)

Tea

SV: Tack så jättemycket fina du, blir så glad! :D
Ha en riktigt fin måndag och vecka, kram! :) <3

natalia

Kul att du är med! Lycka till! :D

Isabelle Johansson

Hej på dig vill bara gylla dig med en kommentar hur fin blogg du har och vilken fin person du är! Ha det bra dag och din blogg är så fin och bra ta åt dig!

Maria

så mysigt med december :)

amanda

åh så mysig bild :D

Julia

det här året har verkligen gått fort :s

Beatrice Johansson

Så mysigt med december:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Ronja

Känns verkligen helt sjukt att det REDAN är december?! Det var just juni, och före det var det ju bara januari... Så konstigt hur snabbt tiden har gått :D
Jag har bara luggit hemma sjuk ihelg :/

milina.blogg.se

galet sjukt!

Fanny

Håller helt med dig! Vart har året tagit vägen? :) O'learys är ju inte helt fel heller! ;D

sv: Det var det. :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, gullig du är :) och härlig med december! jag undrar dock vart november tog vägen, det gick väldigt fort ett tag :p

Alice

Håller med dig, tiden går sååå fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: