Jul 2014 ~

 
Hej! Hoppas att ni haft en riktigt bra jul!
Jag firade med mammas släkt en stund på eftermiddagen, innan vi åkte hem och firade lite hemma. Runt 18 åkte jag iväg till pappa för att fira lite också. Men jag är helt klart nöjd över min julafton, fått fira den med nära och kära. Igår firade vi lite med min bror och hans tjej, senare på kvällen vankades det ugång. Men det var så sjukt mycket folk ute, så det var inte ens roligt.. Tråkigt nog.

Hur har ni firat jul?



Boel

Himla fin bild :D Låter som en mysig bild!

Jag firade jul med mamma och hennes särbo på julafton åkte även över till min farmor.
Sen på juldagen firade jag med pappa och min familj där ^^

Sv: tack!

CECILIA

många julfirande, skoj! :)

Jenny Karlsson

sv: Tack! Ja dom är hur bra som helst, alla mina favorit borstar kommer från real techniques :)

♀ THE REVOLT ♀

Vilken fin gran!^^

Synd att det var för mycket folk att du inte kunde tycka det var lika kul som det borde varit :/

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du är nöjd över din jul :)

Elin Bjurek

Vilken fin gran!! :)

Tea

SV: Hihi åh ja men eller hur alltså!! :D
Ha en fortsatt fin lördag, kramkram! <3

Alice

Mysig bild!

Jasmine

sv;
ja=)

Linn

gud så fin gran! Jag firade först hemma hos min pojkväns familj, sen åkte vi hem till mig och firade med min familj :)

natalia

Så fin gran o vad mysigt :)

Céline

så fin blogg du har! Jag firade hos moster med mina kusiner och min mormor, vi hade en supermysig jul, gick dock hem tidigt pågrund av min hemska förkylning..

Julia

lät som en mysig jul :)

Elin karlsson

Vilken fin julgran. Det låter som att du har haft det bra :)

Johanna

Fin bild!

Paulina

Är du intresserad av smink, skönhet och träning?
Välkommen till min blogg!

Ha en fortsatt underbar jul!

MADDISENJ.SE

God fortsättning! Hoppas du haft en underbar jul :)

Julia Müller-Sandvik

jag har firat lugnt och skönt. Det duger ;)

sv: tack ska du ha :D Ska du ha några löften då?

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken fin gran!

Liborius

jag var hemma med familjen hela julafton fram till kl 21 då jag åkte till min pojkväns familj:)

Elin

Vilken gran! Superfin var den. :)

Pauline

början lät ju jätte bra och mysig, men vad synd att utgången inte var kul

Erika

Så fin gran :) Det lät trevligt! Firade också med familj och släkt!

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Skönt att höra att du var nöjd med julen! :)

Sarah

Så fint ni har de :)

Amanda Niclasson

Åh vilken fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: