Missuppfattningar ~

Christmas Magic | via Tumblr

Hej! Jag trodde att jag skulle haft mitt skype-samtal idag med familjen, men det hade blivit något missförstånd för mamman trodde vi skulle prata på lördag. Dock bestämde vi aldrig någon dag, så därför gissade jag på att vi skulle prata idag. Men eftersom jag inte kan prata på lördag, så får vi hitta någon annan dag som passar bättre.

Jag har inte gjort såå mycket idag, städat lite på mitt rum och hämtat ut ett paket.
Jag tror nog att jag ska ta en riktig serietittarkväll idag, för det var ett tag sen.

Vad ska ni göra ikväll?



milina.blogg.se

så kan det gå ibland haha!

Anna

Typiskt att det blev så. Men ni hittar säkert en annan dag som passar båda bra :)

☆Z I N J A☆

Vad är det för paket?

Flisan

sv: hoppas att ni hittar en tid :)

Cornelia

Så kan det bli ibland!
Jag ska bara sitta hemma och mysa, troligen se på någon film senare eller läsa min bok :)

sofft.blogg.se

Ikväll blir det plugg :)

natalia

Hoppas ni hittar tid då det passar alla :D

Jossie

Gud vad spännande att åka dom Au pair!!

Jessy

SV; Jag ska till sthlm! :D och vad jag ska göra där har jag gjort en liten ledtråd om i ett inlägg en vecka bakåt på bloggen hihi!

Fanny

Vad synd att ni missuppfattade varandra, hoppas ni får till det en annan dag! :)

amanda

Söt bild, segt med missuppfattningar dock :(

Maria

mysigt att kolla en massa serier :)

jonna

Hoppas ni snart kan få till lite skype :) och att du ändå har fått en bra dag!

CECILIA

åh, frozen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: