Sjuuuuuk igeeeen. ~

Christmas

Hej! Sitter just nu i min säng och ska alldeles strax gå och hämta något att äta.
Jag mår inte alls bra, är dunderförkyld.. Hoppas dock att det släpper en aning idag, då jag ska jobba imorgon igen. Jag har inte riktigt råd att vara hemma, speciellt inte med tanke på att jag måste slänga ut 1700kr på bilen på torsdag då min vindruta har spruckit. Men annars känns livet ganska bra..

Idag ska jag bara tillbringa tiden i sängen och kolla på serier.
Vad ska ni göra idag?



Life of Johanna

Hej!

Kul att du är med i dagens lucka. Lycka till!

emelie andersson

sv: tack så mycket :) hade själv gärna velat ha någon av dem :)

amanda

hahahaha skön bild :D

Maria

åh snart är det jul :)

Elin

Krya på dig! Kram

CECILIA

relaterar till bilden! :D

Elin Sundberg

svar: tack så mycket :)

Linda

bra önskelista ;)

Anna

Många bra och fina önskningar där du :)

Jossie

Gud vad jobbigt att vara sjuk :(

milina.blogg.se

massa pengar hade inte suttit fel!

natalia

Vinnaren är uppe på bloggen från lucka 14, 15, 16! :D Kika in o se om du vann.

Ursäkta om du får detta mejl/kommentar flera gånger. Då betyder det att du vart med i fler än bara en lucka.

Missa inte luckan som kommer upp imorgon.

natalia

Vinnaren är uppe på bloggen från lucka 14, 15, 16! :D Kika in o se om du vann.

Ursäkta om du får detta mejl/kommentar flera gånger. Då betyder det att du vart med i fler än bara en lucka.

Missa inte luckan som kommer upp imorgon.

Ida

En bra önskelista, å krya på dig!

Svar: Ja, det är så jobbigt!

sofft.blogg.se

Bilden :D<3

Linn

men va jobbigt att vindrutan sprack :/

bexollila

å en panda och unicorn hade ja inte heller sagt nej till hehe (a)

Fanny

Rolig önskelista! :) Du får krya på dig!

Julia

krya :)

Anonym

Sv: tack så mkt :D

Celine

Sista tho! <3

Emelie

hahah härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: